روش‌های نوین تبلیغاتی از روش‌های سنتی سبقت می‌گیرند

روش‌های نوین تبلیغاتی از روش‌های سنتی سبقت می‌گیرند

30 دسامبر, 2015 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

بدون شک مصرف کننده و مشتری، برنده اصلی بازار مصرفی است. به همین دلیل است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به این موضوع می‌اندیشند تا با ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتر مشتری و مصرف کننده بیشتری نیز به خدمات خود جذب کنند و در عین جلب رضایت مشتری، به فروش بیشتر نیز برسند. با این حال در بسیاری موارد دیده می‌شود که هزینه تبلیغات سایت‌ها و شرکت‌ها را مشتری، هنگام استفاده نهایی از محصول، پرداخت می‌کند. بدون شک مصرف کننده و مشتری، برنده اصلی بازار مصرفی است. به همین دلیل است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به این موضوع می‌اندیشند تا با ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالاتر مشتری و مصرف کننده بیشتری نیز به خدمات خود جذب کنند و در عین جلب رضایت مشتری، به فروش بیشتر نیز برسند. با این حال در بسیاری موارد دیده می‌شود که هزینه تبلیغات سایت‌ها و شرکت‌ها را مشتری، هنگام استفاده نهایی از محصول، پرداخت می‌کند.
منبع مطلب