استراتژی مشتری‌مدارانه و انعطاف با شرایط بازار، عامل موفقیت صادرکننده نمونه پایتخت

استراتژی مشتری‌مدارانه و انعطاف با شرایط بازار، عامل موفقیت صادرکننده نمونه پایتخت

26 دسامبر, 2015 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

استراتژی مشتری‌مدارانه و انعطاف با شرایط بازار، عامل موفقیت صادرکننده نمونه پایتخت
با وجود تحریم‌های بین‌المللی، ارائه محصول و بسته‌بندی باکیفیت و همچنین توجه به خواسته‌های مشتریان و تامین نظرات آنها می‌تواند در به دست آوردن سهم بازارهای کشورهای همسایه نقش‌آفرین باشد. هرچند که تحریم‌ها نقش موثری در کاهش میزان صادرات کالاهای غیرنفتی از جمله مواد غذایی در سال‌های گذشته داشته است. همچنین وجود یک سری مشکلات ساختاری در سیستم اداری و اجرایی داخل کشور را نیز در این خصوص نباید کتمان کرد.
Source: اخبار رسمی