بازاریابی دیجیتال، اولویت سرمایه‌گذاری تا سال ۲۰۲۰ است

بازاریابی دیجیتال، اولویت سرمایه‌گذاری تا سال ۲۰۲۰ است

24 فوریه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

۶اسفند اولین روز برگزاری دوره mini-MBA از سوی آکادمی دیجیتال بهار است. قرار است در این دوره، بزرگان و متخصصان حوزه بازاریابی گردهم آمده و به آموزش بازاریابی در عصر دیجیتال به شرکت‌کنندگان بپردازند. به همین منظور با علی سالک، مدیر آکادمی دیجیتال بهار، درباره جزئیات بیشتر این دوره گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
Source: اخبار رسمی