با مدیریت تماس‌ها کارمندان خود را راضی نگه دارید

با مدیریت تماس‌ها کارمندان خود را راضی نگه دارید

27 فوریه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

یکی از باارزش‌ترین دارایی‌ها در یک سازمان وجود کارمندانی است که برایتان سود به همراه می‌آورند. در عین حال کارمندان می‌توانند از بزرگ‌ترین مشکلات و موانع بر سر راه شما باشند. کلید موفقیت، بهینه‌سازی نیروی کار است. سیستم هوشمند مدیریت و تحلیل تماس‌ها پیشنهاد می‌دهد این کار را از طریق ترکیبی از تجزیه و تحلیل گفتار، همکاری و مدیریت نیروی کار انجام دهید.
Source: اخبار رسمی