تاثیر مراکز تفریحی در مجتمع‌های تجاری به عنوان عامل ایجاد کشش

تاثیر مراکز تفریحی در مجتمع‌های تجاری به عنوان عامل ایجاد کشش

23 آوریل, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

مشتریان در مراکز تجاری که شهربازی و سینما یا مرکز تفریحات خانوادگی دارند حداقل 2 ساعت زمان بیشتری را در آن مجموعه سپری می‌کنند. تنها کالا و خدمات مقصد مشتریان را تعیین نمی‌کند و مراکز خریدی که جاذبه‌های تفریحی دارند مقصد بزرگ‌تری برای خریداران کالا محسوب می‌شوند.
Source: اخبار رسمی