تصور کنید در حال رانندگی در یکی از بزرگراههای تهران هستید. ترافیک چندان سنگین نیست؛ ولی زیاد هم سریع رانندگی نمیکنید. تبلیغ شیک و چشمنوازی از دور نمایان میشود؛ ولی چون حواستان به رانندگی است؛ زیاد توجه نمیکنید و تازه بعد از گذر از بیلبورد بزرگ تبلیغاتی کنار بزرگراه، سیگنالهای بینایی به ذهنتان میرسند و مغز شروع به تجزیهوتحلیل اطلاعات میکند؛ ولی فقط تعجب و پیغام خطای «عبارت نامفهوم است» از مغز صادر میشود. چرا؟ چون در این تبلیغ یک اپراتور مخابراتی موبایل از شما دعوت میکند که «همین امروز برای 5G ثبتنام کنید…»
Source: مجله شبکه