اگر شما با هر نوع کسب و کار آنلاین درگیر هستید ٬ به احتمال زیاد دیده اید که از طراحی UX یا همان تجربه کاربری استفاده و سوء استفاده می شود. احتمالا شنیده اید که برخی از مردم سعی در توضیح دادن آن با استعاره های رنگارنگ می کنند٬ که ممکن است سرگرم کننده باشد ٬ اما واقعا موفق به توضیح آنچه که چگونه طراحی تجربه کاربری به کاربران خدمت می کند٬نشوند.
آخرین چیزی که هر طراح به آن توجه دارد این است که سرویسی که ارائه می دهد تنها به دلیل اینکه مشتریان آن را درک نمی کنند٬کم ارزش دیده شود. به اعتقاد برخی این مهم است که توجه داشته باشید که هدف صاحب کسب و کار, فروش محصول خود و پیدا کردن یک راه در مورد چگونگی طراحی تجربه کاربری است که خود و مشتری سود ببرند.
Source: مجیدآنلاین