لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسانها با یکدیگر معنا پیدا میکند. از آنجایی که اغلب افراد دارای تمکن مالی به دنبال اقلام لوکس هستند، باید محصولی که ارائه میشود، ممتاز بودن خود را برای مخاطب به اثبات برساند. در این صورت به طور حتم افراد بدون چانهزنی از ثروت و سرمایه خود برای به دست آوردن هر کاالای خاص و ممتازی بهره خواهند گرفت.
لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسانها با یکدیگر معنا پیدا میکند. از آنجایی که اغلب افراد دارای تمکن مالی به دنبال اقلام لوکس هستند، باید محصولی که ارائه میشود، ممتاز بودن خود را برای مخاطب به اثبات برساند. در این صورت به طور حتم افراد بدون چانهزنی از ثروت و سرمایه خود برای به دست آوردن هر کاالای خاص و ممتازی بهره خواهند گرفت.