مشکلات صنعت مراکز تماس در سومین سمینار سراسری این صنعت بررسی شد

مشکلات صنعت مراکز تماس در سومین سمینار سراسری این صنعت بررسی شد

20 فوریه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

سومین سمینار سراسری مراکز تماس با محوریت ایجاد انگیزه و گیمیفیکیشن (Gamification) در جهت بالا بردن کارآیی و بهره‌وری سامانه‌های ارتباط با مشتریان، 27 بهمن‌ماه برگزار شد. در این سمینار تخصصی، متدها و روش‌های نوین این صنعت در مدیریت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه در آنها جهت کاهش هزینه‌های استخدام و نگهداشت این نیروها و همچنین افزایش کارآیی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
Source: اخبار رسمی