نبرد تبلیغاتی برندها بعد از توافق هسته‌ای

نبرد تبلیغاتی برندها بعد از توافق هسته‌ای

10 ژانویه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

توافق هسته‌ای در نگاه اول یک اتفاق مهم و مثبت در بازار داخلی است. مردمی که تا دیروز تنها حق انتخاب یک برند داخلی را داشتند، از فردا با ورود برندهای خارجی حق انتخاب‌های بیشتری برای خرید خواهند داشت. بازارهای صنعتی و زیربنایی با حضور تبلیغات و تکنولوژی‌های به‌روز خارجی جانی دوباره می‌گیرند، سرمایه‌های حبس‌شده به جریان می‌افتند و بازارهای در حال رکود رنگ رونق به خود می‌بینند.
Source: اخبار رسمی