نقش فروشگاه‌های اینترنتی در خرید آگاهانه کالا

نقش فروشگاه‌های اینترنتی در خرید آگاهانه کالا

7 فوریه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

امروزه با گسترش روز‌افزون اینترنت و دستاوردهای آن در زندگی بشری، مدیریت زمان به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. در روش سنتی پیشین، افراد جهت اطلاع‌رسانی از محصولی خاص باید به بورس آن محصول مراجعه می کردند. مراجعه به بازار مربوطه، خود باعث صرف زمان بیشتری می‌شد که گاهی نیز فروشندگان اطلاعات نادرستی به خریداران می‌دادند و در نهایت محصول بی‌کیفیتی خریده می‌شد که نارضایتی مشتری ثمره آن بود.
Source: اخبار رسمی