نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت‌های بازاریابی

نقش هدایای تبلیغاتی در رقابت‌های بازاریابی

31 ژانویه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

در تعاریف بازاریابی می‌توان گفت بازاریابی فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها وخواسته‌ها از طریق فرآیند مبادله است. با این حال روش‌های گوناگونی نیز برای بازاریابی شرکت‌ها وجود دارد. یکی از این روش‌ها، هدایای تبلیغاتی یا هدیه‌های تجاری است. این هدایا اجناسی هستند که در برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌شوند. این محصولات برای تبلیغ یک رویداد، شرکت یا عنوان تجاری در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می‌شود و بخشی از رقابت عظیم بازاریابی است.
Source: اخبار رسمی