در دنیای فناوری اطلاعات نبرد بی پایانی در برابر تهدیدات امنیتی در جریان است. اما به نظر میرسد یک دشمن جدید به سرعت در حال گسترش است. Malvertising تبلیغات مخرب اینترنتی هستند که یک بدافزار را دانلود کرده و آنرا به درون کامپیوتر کاربر وارد میکنند. این فرآیند زمانی انجام میشود که کاربر در حال تماشای یک تبلیغ است. در این شیوه حمله حتی اگر کاربر از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده کرده باشد، باز هم امکان ورود بدافزار به سیستم او وجود دارد. اما دو سؤال اصلی در زمینه تبلیغات وجود دارد. در حالی که تبلیغات در فرم اصلی خود مشکلساز نیستند چرا این پدیده تبدیل به یک معضل شده و چگونه میتوان در برابر این تهدید از خود محافظت به عمل آورد؟
در دنیای فناوری اطلاعات نبرد بی پایانی در برابر تهدیدات امنیتی در جریان است. اما به نظر میرسد یک دشمن جدید به سرعت در حال گسترش است. Malvertising تبلیغات مخرب اینترنتی هستند که یک بدافزار را دانلود کرده و آنرا به درون کامپیوتر کاربر وارد میکنند. این فرآیند زمانی انجام میشود که کاربر در حال تماشای یک تبلیغ است. در این شیوه حمله حتی اگر کاربر از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده کرده باشد، باز هم امکان ورود بدافزار به سیستم او وجود دارد. اما دو سؤال اصلی در زمینه تبلیغات وجود دارد. در حالی که تبلیغات در فرم اصلی خود مشکلساز نیستند چرا این پدیده تبدیل به یک معضل شده و چگونه میتوان در برابر این تهدید از خود محافظت به عمل آورد؟