چگونه مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنیم؟

چگونه مشتریان ارزشمند خود را حفظ کنیم؟

1 مارس, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

کسب‌وکارها برای بقا در بازارهای پررقابت نیاز به پیاده‌سازی سیستم وفاداری مشتریان موفق دارند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ و فروش خود را تضمین کنند. با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند، اپلیکشن‌های باشگاه مشتریان در حال جایگزینی با روش‌های سنتی مبتنی بر کارت هستند. به تازگی در ایران نیز یک اپلیکیشن باشگاه مشتریان راه‌اندازی شده که امکانات بسیاری در اختیار فروشگاه‌ها می‌گذارد تا طرح‌های خود را برای حفظ مشتریان و افزایش فروش به انجام برسانند.
Source: اخبار رسمی