کتاب «هفت گام عملی برندسازی شخصی» به زبان فارسی منتشر شد

کتاب «هفت گام عملی برندسازی شخصی» به زبان فارسی منتشر شد

12 مارس, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

به تازگی انتشارات «آقای کتاب»‌ کتابی را با عنوان «هفت گام عملی برندسازی شخصی» منتشر کرده است که به نظر می‌رسد برای اولین‌بار درایران و به زبان فارسی در این حوزه منتشر شده‌است. هدف اصلی این کتاب پاسخگویی به این اصل مهم است که اگر فردی قصد ایجاد یا بهبود برند سازمان را دارد در قدم اول و به عنوان یک پیش نیاز الزامی، باید تمرین بهبود برند شخصی داشته باشد و برای همکاران خود جذاب زیادی داشته باشد، باید به او به عنوان یک رهبر و مدیر برند اعتماد کرده و این کار تنها با داشتن یک برند خاص امکان‌پذیر است.
Source: اخبار رسمی