داره کردن کسبوکارهای کوچک ضمن رسیدگی به شکایات مشتریان، پیگیری زمانبندی کار کارمندان و نظارت بر هزینهها، کار دشواری است. اگر به دنبال افزایش بهرهوری و سازماندهی هستید یا اگر در نقش کارآفرین قصد دارید زندگی خود را کمی آسانتر کنید، یک اپ خوب، همان چیزی است که به آن نیاز دارید. برای اینکه به شما کمک کنیم در دریای بیپایان اپها گشتی بزنید، فهرستی از بهترین اپها را گردآوری کردهایم. این 20 اپ کمک میکنند فهرست وظایف روزانه خود را در کسبوکار کوچکتان سازماندهی کنید و همچنان در صدر باشید.
Source: مجله شبکه