اپلیکیشن ایمیل میل باکس تا ماه آینده غیر فعال می شود

اپلیکیشن ایمیل میل باکس تا ماه آینده غیر فعال می شود

24 ژانویه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

اپلیکیشن ایمیل میل باکس تا ماه آینده غیر فعال می شود
اپلیکیشن ایمیل میل باکس، که به عنوان اپلیکیشن پیش فرض گوشی های آیفون در نظر گرفته می شود، تا یک ماه آینده غیر فعال می شود.
به دنبال این موضوع، افرادی که به این اپلیکیشن ایمیل وابسته بودند، ناچار به انتخاب جایگزین برای آن هستند. برخی از قابلیت های این اپلیکیشن، مانند حالت اسنوز Snooze آن برای برخی کاربران جذاب بود. با فعال کردن قابلیت اسنوز، ایمیل ها از اینباکس خارج شده و آرشیو می شوند و تا زمان مشخصی در معرض دید کاربر نیستند.
خوشبختانه اپلیکشین های ایمیل کارآمدی وجود دارند که به خوبی می توانند جایگزین میل باکس باشند. برای آشنایی بیشتر با تکرا همراه شوید.

اپلیکیشن اینباکس Inbox شرکت گوگل

اپلیکیشن اینباکس Inbox شرکت گوگل

اینباکس تقریبا اپلیکیشن ایمیل جدید گوگل محسوب می شود. این اپلیکیشن از قابلیت های زیادی برای مدیریت بهتر ایمیل ها برخوردار است. برای مثال، می توانید بخش های مهمتر ایمیل، از جمله زمان ملاقات ها، اطلاعات بلیط، عکس ها، اطلاعات ارسال و یا هر چیز دیگر را هایلایت کنید؛ بدین ترتیب برای دسترسی به قسمت های مهم، لازم نیست پیام اصلی را دوباره باز کنید. یکی دیگر از قابلیت های جالب، توانایی گروه بندی کردن پیام های مشابه مانند پیام های “ارتقاء” است، که پاک کردن کلی آنها را راحت تر می کند. با این اپلیکیشن می توانید برای لیست کارهایی که باید انجام دهید، زمان یادآوری تنظیم کنید. و جالب تر اینکه، اپلیکیشن اینباکس هم از قابلیت اسنوز برخوردار است.

اپلیکیشن آوت لوک Outlook شرکت مایکروسافت

اپلیکیشن آوت لوک Outlook شرکت مایکروسافت

اپلیکیشن آوت لوک هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. این اپلیکیشن ایمیل می تواند مهمترین ایمیل های شما را در دسته ی “focused” قرار دهد. همچنین می توانید به آرشیو مراجعه کرده و ایمیل خاصی را پاک و یا برای زمان جدیدی تنظیم کنید، که در واقع همان قابلیت اسنوز اپلیکیشن میل باکس است. این اپلیکیشن می تواند ایمیل هایی که فایل یا عکسی در آنها ضمیمه شده، مرتب کند. اپلیکیشن آوت لوک در اندروید، iOS و ویندوز فون ها در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

اپلیکشن اسپارک شرکت ریدل

اپلیکشن اسپارک شرکت ریدل

اسپارک یکی دیگر از اپلیکیشن های ایمیل کارآمد است. مانند سایر اپلیکیشن هایی که در این لیست از آنها نام برده شد، این اپلیکیشن ایمیل قادر به جداسازی و دسته بندی ایمیل های مهم در گروه های مجزاست. قابلیت اسنوز در این اپلیکیشن هم تکرار شده است. اپلیکیشن اسپارک می تواند کاربر خود را از دریافت ایمیل های مهم باخبر کند. این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار دارد.

اپلیکیشن جی میل شرکت گوگل

اپلیکیشن جی میل شرکت گوگل

اگر شما یکی از میلیون ها کاربر جی میل باشید، پس حتما از اپلیکیشن موبایل جی میل مطلع هستید. این اپلیکیشن، پیام های دریافتی در اینباکس را در سه دسته ی primary، social و Promotion مجزا می کند. اگر بیش از یک ایمیل آدرس دارید، این اپلیکیشن مفیدتر خواهد بود. عملکرد جستجو در این اپلیکیشن بسیار دقیق است. نا گفته نماند که تمام قابلیت هایی که در این لیست از آنها نام برده شد، در اپلیکیشن جی میل وجود ندارد، اما یکی از نسخه های قدیمی بوده و بسیار درست عمل می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته اپلیکیشن ایمیل میل باکس تا ماه آینده غیر فعال می شود اولین بار در عصر تکنولوژی – تکرا پدیدار شد.

Source: تکرا