سالانه بیش از 70 نمایشگاه تنها در شهر ِ تهران در مکان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. تعدادی بالغ بر 40 نمایشگاه نیز در مصلی تهران و تعداد قابل توجهی نیز نمایشگاه های فصلی و موقتی در سطح شهر برگزار می گردد.
سمینارها و کنفرانس های کوچک و بزرگی که در حاشیه آنها غرف نمایشگاهی نیز برپا می گردد به این ارقام افزوده می شود.
این نمایشگاه ها یکی از گزینه های مهم و پربازده در معرفی خدمات و محصولات شرکت ها می باشد. جذب مشتریان خرد و کلان در این نمایشگاه ها هدف اصلی شرکت کنندگان در آن می باشد.
اما برای شرکت در یک نمایشگاه نیاز به مقدمات و تمهیداتی است. غرفه سازی برای شرکت های باتوان مالی متوسط به بالا یک بیزنس مهم می باشد که برای هر نمایشگاه غرفه ای اختصاصی و در خور آن شرکت طراحی، ساخته و اجرا می شود.
شرکت های دیگر با توان مالی کم تا متوسط و یا حتی شرکت های قدرتمند گاهی نیازی به غرفه سازی نمی بینند و ترجیح می دهند تنها حضوری ساده و در عین حال پر رنگ و پربازده داشته باشند. برای این کار با استفاده از تجهیزات پیش ساخته نمایشگاهی مانند انواع استندها، رول اپ ها، کانترها، پاپ آپ ها و میز و صندلی های مناسب نمایشگاه ، غرفه ی خود را تجهیز می کنند و از میهمانان پذیرایی می کنند.
هماهنگی ، تهیه و نصب، برپایی غرفه، اجاره تجهیزات، تهیه پوسترها و بروشورها در تعداد حتی محدود از خدمات گروه تاپ8 می باشد.
در زیر به سابقه ی موفق این گروه در امر برگزاری و برپایی غرفه های نمایشگاه ها اشاره ای مختصرشده است:
– غرفه کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در :
- نمایشگاه رنگ و رزین
- نمایشگاه نساجی
- نمایشگاه قیر
- نمایشگاه لوله و اتصالات
- نمایشگاه بورس و اوراق بهادار
- نمایشگاه پلیمر و نفت
– غرفه شرکت آیزکس در :
- نمایشگاه ایران متافو
– نمایشگاه و همایش دانشگاه های مالزی
– همایش معرفی محتوی و متریال نوین ساختمان