شرکت سامسونگ الکترونیکس موفق شد 29 جایزه مختلف از جمله «خلاقترين بازارياب سال» (Creative Marketer of the Year) را در جشنواره «شیرهای کن» (Cannes Lions) که بزرگترین جشنواره تبلیغاتی جهان بهحساب میآید، از آن خود کند. این جایزه هر سال به شرکتهایی اهدا میشود كه گامهایی خلاقانه در مسير پیشرفت بازاريابي برداشتهاند. جایزه «خلاقترين بازارياب سال» برای تمرکز سنجیده و هدفمند سامسونگ بر کمپینهایی با محوریت مصرفکننده و همچنین تلاشهای مستمر این شرکت در جهت ارتقا خلاقیت و رشد بازاریابی در جهان اهدا شده است.
Source: مجله شبکه