سامسونگ مدل ۲۰۱۶ تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد

سامسونگ مدل ۲۰۱۶ تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد

11 مه, 2016 ارسال شده توسط:   بدون دیدگاه

سامسونگ مدل 2016 تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد

در حالی که تنها دو هفته از معرفی گلکسی A 7.0  Tabمدل ۲۰۱۶ می گذرد، شرکت سامسونگ از ورژن بزرگتر این دستگاه با نام گلکسی A 10.1  Tab رونمایی کرد.

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است صفحه نمایش آن ۱۰.۱ اینچی بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ را ارائه می دهد. نسخه اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید ۶ مارشمالو است و به یک پردازنده ۸ هسته ای (احتمالاً اگزینوس ۷۸۸۰) مجهز است. البته در لیست مشخصات منتشر شده، قدرت پردازشی این دستگاه ۱۱.۶ گیگاهرتز یاد شده است و بدیهی است که یک اشتباه تایپی است و در واقع قدرت پردازشی این پردازنده ۱.۶ گیگاهرتز خواهد بود.

ورژن جدید گلکسی Tab A حدود ۵۲۵ گرم وزن خواهد داشت و ابعاد آن ۱۵۵.۳ در ۲۴۵.۲ در ۸.۲ میلی متر است. دوربین اصلی و سلفی این تبلت به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند. ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل توسعه از طریق کارت حافظه، ساختار حافظه ای این دستگاه را تشکیل می دهند. باتری تبلت گلکسی Tab A 10.1 ظرفیتی معادل ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعت دارد.

این تبلت در آلمان معرفی شده است و کاربران آلمانی می توانند از اوایل ژوئن نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. گلکسی Tab A 10.1 در رنگ های سفید و مشکی عرضه خواهد شد و قیمت ورژن Wi-Fi آن ۲۸۹ یورو و قیمت ورژن LTE معدل ۳۴۹ یورو خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این محصول در کدام مناطق دیگر عرضه می شود.

سامسونگ مدل 2016 تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد سامسونگ مدل 2016 تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد سامسونگ مدل 2016 تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته سامسونگ مدل ۲۰۱۶ تبلت گلکسی Tab 10.1 را معرفی کرد اولین بار در عصر تکنولوژی – تکرا پدیدار شد.

Source: تکرا